07/12/2011

"The land before time" trailer



I know I know, I talk too much about this movie. But you don't understand the importantness of this! It is so important I invented a word! Importantness. Trend it! #Importantness

So for those of you who have no idea of what I am talking about and never ever in your unfulfilled life (yes, because your life is not complete till you've seen it) seen this work of art, have no fear! I put together a little trailer for you. Well... A little collection of pictures randomly found on google. Google truly is your friend, isn't it? So here goes:












You now want to see this movie.


3 comments:

  1. SV: Vel det med permanent tegning på kroppen min er litt for seint for meg xD Og jeg er sikker, er bitt av tattoobasillen... Nei bare det ikke gårutover jobben så tror jeg jeg kan gå langt med tattovering xD Men ikke mer en enn i året, skal ikke bli en vndrende bekkhus heller...

    ReplyDelete
  2. SV: Jeg vil ha uglefjer :D

    Høhøhøhøøhøhøøhøh ;) Du er herved AWESOME!

    ReplyDelete
  3. Åh! Lillefot <3 og takk :) Tror ikke det blir noe skjegg på meg i denne omgang. Det ser så kleint ut med sort hår, blond ettervekst og rødt skjegg uansett. Får vente til neste movember.

    ReplyDelete

Use your mouth on me, my biting is moderate and quite enjoyable. I promise.