20/09/2011

ArtRage



I have ArtRage on my computer. I do. I promise. But I couldn't figure how to make it look good, so I just stucked with Paint. But tonight I decided to learn, so I took the pen in my hand and started drawing. First an eye. Then another. Then a nose, facial contour, mouth, ears and hair. He looked cute. But I wasn't happy. Well, who is ever happy with their artwork? Not that I call these drawings art, but you know. Then the colouring began. I have never ever drawn and coloured a complete drawing in ArtRage before. So this might just be a beginning of something fun.











Best of all: I didn't use more than 30-45 mins. Using my Bamboo draw pad as mouse for months payed off. Woohoo!



1 comment:

  1. SV (15.09.11): Fullstendig klar over det, ja, men skulle noen ganger ønske at jeg kunne legge ut ubegrenset om hverdagen min uten å måtte føle ubehag grunnet uvisshet ovenfor andre som har vært en del av dagen min og hva de skulle mene om at skriver åpent om det på nett. I enkelte tilfeller spiller det en veldig stor rolle. That's all.

    Veldig enig i andre avsnitt der. Problemet mitt er bare at jeg har null anelse om hvem faen jeg egentlig er noen ganger. Sliter ekstremt mye med splittede personligheter, ubesluttsomhet, identitetskriser osv. Det er langt værre å oppleve enn hva det høres ut som. It drives me crazy on a daily basis.

    Og takk for komplimentet på det andre innlegget! ;-)

    ReplyDelete

Use your mouth on me, my biting is moderate and quite enjoyable. I promise.