25/11/2011

See you tonight?


After 48 hours with no sleep, working two jobs and studying my butt off, this final exam might just get interesting...

If I'm lucky I can catch two hrs before ALL STARS customer night at Naughty Shadows. Me and my boss are throwing a small customers night with 3for2 sales and live models as you know 'em from our product pictures. I myself put the outfits together, so you better come at least say hello. Kongensgate 14, Oslo, from 6pm to 9pm, be there or be a twat, your choice.

See you tonight?

4 comments:

  1. hva koster disse modellene da??;)
    lykke til på examen

    ReplyDelete
  2. Du må nesten spørre dem selv hvor mye du må gi for dem ;)

    ReplyDelete
  3. hrmf her er jeg eneste som komenterer på bloggen omtrent,så tilbyr du ikke å fixe meg rabatter engang.makan 5til kunde behandling ;o)
    Sikker på du bare er firnerma pga jeg ikke ville aliere meg med deg i en evt zombie war.El pga jeg mistenkte deg for å ha planer om å selge sminke til zombier,i en evt zombie war
    hmpf

    ReplyDelete
  4. Hehehehe ikke min feil du er eneste som kommenterer ;) Og modellene er sin egen sjef, derfor må du fikse rabatter hos dem selv, akkurat slik vi har gjort ved å få lov til å bruke dem en hel kveld gratis :D

    Jeg har som sikkert sagt før livvakt under zombiekrigen, så jeg kommer nok til å ha det veldig bra :D

    ReplyDelete

Use your mouth on me, my biting is moderate and quite enjoyable. I promise.