11/11/2011

11.11.11



The eleventh of eleventh of eleventh. How cool is that?

I haven't really paid any attention to whether there were judgement-day predictions or anything, but I guess none of them were true. I mean. I feel pretty much alive, and none of the persons I've met so far is a zombie. Perhaps I've watched too much Walking Dead lately.

The freak I am, I do believe in energies. The paranormal. And numerology is one of my interests. It is of pretty low priority, but it's still there. It counts!
11 is a master number, so I got a bit exited for today. Especially knowing 11 is the master number for psychic abilities and intuition. Not to mention it also were full moon last night.
So I pulled myself together and cleaned my room so I could play with the energies. C'mon, both full moon AND master number date? And 11.11.11 even adds up to 33, which is also a master number, meaning "the great teacher".

I took a small astral journey, just to maintain the ability. And then I played a bit with my Tarot. The 6 month special. Pretty accurate really, but it usually is when I do it. I know you're not supposed to lay Tarot for your self. I know my hopes for what comes can make the cards appear the way I want. And I know that I'm not supposed to know my own death, if I were to be that unlucky and see it in my cards. But you know. Gotta practise the skill, right?

Thinking I'm going to use the rest of the date practising psi-balls. Have never done it before, but guessing today is the best day to start.


Look at my beautiful cloth, owl-shrine, sun/moon incense-holder, silver candle-holders my mother inherited from my great grandma, st. Brigids cross woven in Ireland, and of course my beloved Shadowscape Tarot. I also use Crowley's, they've worked really well with me. But Shadowscape is really more my personality and soul. Though they tend to play with my mind. One time I asked "who is my guiders?" and they would come up with answers like "the ones who guide you" and similar answers.

That is an old picture though, taken with my phone.

So how were your 11.11.11?



6 comments:

  1. SYnes du virkleig the walking dead er bra??
    ble for mye 1970 talls zombie film fom min smak =iiik en zombie jeg står her og skriker istedet for løpe vekk el gjøre noe nyttig.

    ReplyDelete
  2. speaking fo zombies http://www.left4deadforums.com/28985-forum-game-item-your-left-your-weapon-choice-zombie-apocalypse.html scroll ned til første bilde midt på.
    Så..hva er det?

    ReplyDelete
  3. phantomblue:

    Jah, synes den var TWD er kult jeg :D Nå er jo 70-talls-zombiefilmer episk da. Klassisk zombies!

    Heg har veldig mye på den siden, bl.a. kamera og et speil :P Har tatt den før og da var bare speilet der, så da ble det speil. Men nå så jeg kameraet først så ble litt usikker nå x) Speilet er veldig upraktisk da, siden det er et veggspeil på min høyde :P

    ReplyDelete
  4. HEHEHEH Ikke ta det ille opp... du er sikkert en veldi vakker sexy og hyggelig dame kansje en tornado i sengen og...men trokke jeg vil alliere meg med deg i den zombie krigen lol
    med et kamera og et speil blir det veldi vanskelig og bekjmoe zombier,men kommer det kvinnlige zombier kan du jo vise dem hvor forferdelig de ser ut lol
    Men fra spøk til litt alvor ekke så veldi fan a zombie filmer liker return of the living dead 2 + den ene som kom ut på 2000 tallet eller kom det en oppfølger til den og kansje...tro den het the living dead eller noe...husker ikke

    ReplyDelete
  5. Hahahaha jeg ser den!
    I tillegg har jeg hyperdårlig kondis, så når verden går under og alle er zombier (virus er faktisk den mest sannsynlige måten mennesket kommer til å utryddes av, har forskere kommet frem til) så satser jeg alt jeg har på adrenalin. Og livvakten min. Er heldig nok til å ha en livvakt som har sverget ved sitt liv å beskytte meg skulle noe skje :D Og han har rask bil og visstnok et hemmelig sted å plassere meg i som er supertrygt :D

    ReplyDelete
  6. Hahah tror heller du kommer til og starte kosmetikk sjappe el noe for zombier. Ser for seg sloagne på billboards rundt om "How too look good while draging your feet screaming for brains"
    "ate som bad brains? How to look fresh the morning after with the new product from luna ciara"
    "Wanna look freah for that special somone you gonna share a freashly dead brain with,and you feel the decaing is starting to show..trye skin care from luna ciara" ;)
    Må jo bruke speilet og cam't ditt på noe lol intil du har kommet deg i sikkerhet lol
    Har heldigvis dslr mitt i en bag ready to go til en vær tid.Men tror jeg hadd trengt en stoor bil må jo ha med meg tv og pc slik at jeg har et sted og large alt jeg tar bilde av+da har jeg masse tid så da kan jeg gidde og sortere og katergoisere de 30gb med bilder som alle rede ligger på pcn*grøss*

    ReplyDelete

Use your mouth on me, my biting is moderate and quite enjoyable. I promise.