05/10/2011

This is Halloween pt. 2



Not quite yet, but I still dress up at work as a kind of foreplay to the big event.

If you've read the other Halloween post, you already know of my genius plan of dressing up in a "costume" each working day at Naughty Shadows throughout October. So today I'm a bunny. But not any bunny. I like to pretend that with the glasses and the pocket watch I'm the rabbit from Alice in Wonderland <3




You can see the resemblance right?
"I'm late, I'm late, I'M LATE!" - story of my life.





As always, I HAVE to go crazy with webcam. Shitty pictures are just the best, am I right?! Gotta love shitty pictures. Shitty pictures being shitty.











































 

My boyfriend hates those glasses, and I can literally kill his sex drive wearing them. He says I look like a transsexual John Lennon. C'mon I look GORGEOUS!


What will I dress up like next? To be continued . . .

2 comments:

  1. SV; Ja, den er fin! Jeg gleder meg til å bruke den :) Hehe, jeg kommer nok ikke til å bruke noe lengre tid enn det på lesinga, jeg heller!

    ReplyDelete
  2. Heii.. jeg er i en skikkelig ille situasjon. jeg har nettopp funnet ut at jeg etter snart 4 års brudd at jeg vil ha tilbake xen min!!

    Begrunnelse av hvorfor jeg sier dette til deg er som følger: Jeg har fulgt litt med på bloggen din, og kommentarer du har lagt igjen hos bla. florenthyna. du virker veldig innsiktsfull og klok, og jeg tror du kanskj e kunne hjulpet meg om jeg hadde snakket med deg osv. om dette her! jeg føler jeg iallefall ville prøve å kontakte deg. jeg er helt sjelven nå fordi jeg har innsett at han virkelig var den eneste og rette for meg...

    her er mailen min: helene-t@live.no

    Beklager om dette var veldig random. MEN det er så viktig og jeg føler det helt inn til hjerteroten!

    Helene

    ReplyDelete

Use your mouth on me, my biting is moderate and quite enjoyable. I promise.